duminică, 25 octombrie 2009

Despre mine

La 11 ani am inceput sa studiez muzica la scoala populara de arta, apoi liceul de muzica sectia fagot si pian.
Turnee:- 1998 am fost in Germania 4 luni unde am cantat muzica clasica - apoi am mai cantat in Canada,Elvetia,
Germania, Italia.In prezent sunt solist vocal muzica populara impreuna cu formatia Nicusor Mordasan si ma puteti
asculta la Club Ego.

Un comentariu:

Unknown spunea...

Felicitari Domnul Nicusor pentru melodiile scoase sunt foarte frumoase si tineti-o tot asa.

Imi plac foarte mult melodiile dvs chiar unele dintre ele le cant mereu si prin casa si la nunti..
Sa va traiasca fiul si sa ii dea Dumnezeu multa sanatate si tot ce isi doreste in viata pentru ca si el are o voce foarte frumoasa..felicitari..

Raul & Nicusor Mordasan - Colinda

Nicusor Mordasan - Nunta Live (Fetele lu tata )

Nicusor Mordasan - Nunta Live (Cu ce m-am ales in viata)

Nicusor Mordasan - Live nunta (Sarba)

Nicusor Mordasan - Live nunta

Nicusor Mordasan - Bogat i greu si sarac e rau

Raul Mordasan & Nicusor

Raul & Nicusor Mordasan

Nicusor Mordasan - De masa (live)

Nicusor Mordasan - Politia rutiera

Nicusor Mordasan - Doina (Live)

Nicusor Mordasan - La multi ani

Nicusor Mordasan - Cantec pentru mama